srijeda, 16. siječnja 2013.

Zašto se Denial Ahmetović izvinio građanima Kaknja ?!

Sedamnaestogodišnji Denial Ahmetović iz Kaknja, učesnik je ovogodišnjeg showa “Zvijezda možeš biti” i trenutno jedan od najpopularnijih žitelja ovog grada. Ipak, mnoge je razočarao nepojavljivanjem na novogodišnjem koncertu na trgu, i krenule su razne priče. Popularni portal kakanj-x.com ustupio je prostor Denialu da kaže šta se dogodilo. Prenosimo tekst sa partnerskog portala…



Danima prije novogodišnje noći najavljivani su mladi kakanjski pjevači koji će u Novu godinu uploviti zabavljajući se na trgu sa velikim brojem svojih sugrađana. Među njima je svakako bio i Denial Ahmetović.
Malo je reći da je stotine Kakanjaca ostalo razočarano kada je voditeljica rekla da se Denial neće pojaviti, odnosno da je otkazao nastup. Usljedile su razne špekulacije o razlogu njegovog otkazivanja. Po gradu su se mogle čuti svakakve priče, te bilo mu malo novca, te bolestan, te pjeva negdje drugo…
I baš kad smo odlučili sami potražiti istinu, Denial se javio nama. Izrazio je želju da mu ustupimo malo prostora da se obrati kakanjskoj javnosti.
“Dragi moji Kakanjci, ne mogu naći dovoljno jake riječi da Vam dokažem koliko mi je žao što nisam s Vama dočekao Novu godinu. Od srca sam to želio. Znao sam i da su neki ljudi došli na trg najviše radi mene. Iskreno se izvinjavam svima! Teško mi je bilo donijeti tu odluku, a pogotovo mi je teško palo kada sam čuo kakve priče kruže o razlogu mog otkazivanja. Ništa od toga nije istina! Najmanje što bih htio je loša reputacija u mom gradu. Stoga sam se odlučio javno obratiti svima Vama i pokušati objesniti zašto sam odustao.
Vjerujem da svi Vi znate da mi kao pjevači idemo uvijek u timu sa ostalim muzičarima na bini. Dakle ja kao solista ne bih mogao sam nastupati. A ako dio tima nedostaje, čitava priča nikako ne može dobro ispasti. Dakle, u zadnjem momentu je dijelu mog tima nešto iskrslo, te nastup onakav kakav je bio zamišljen nije mogao biti realizovan. Imao sam opciju ili samo nakratko se pojaviti ili vrijeme predviđeno za moje pjesme prepustiti kolegama. Moj princip u životu je da ako radim – radim kako treba ili uopšte ne radim. Obzirom da su ljudi koji su tu noć pjevali s Vama zaista vrhunski pjevači, smatrao sam da Vas neću previše ‘zakinuti’ jer sam znao da Vas ostavlja u dobrom društvu.
Nadam se da sad barem malo razumijete moju odluku. Još jednom se duboko i iskreno izvinjavam svojoj publici.


2 komentara: