petak, 7. prosinca 2012.

Škola i Show

  •  Exkluziv je pitao :
  • Kako stižeš uskladiti školske obaveze, snimanje emisija, kako sada reaguje raja iz Kaknja, ali i iz drugih gradova kada te vidi na ulici ?
    A Deny Odgovorio:
  • Show ZMBT je jedan velik i ozbiljan projekt i već na kraju jedne, počinju pripreme za narednu emisiju. Siguran sam da se ne bih uspio organizovati, da u cijeloj toj priči nema vrlo susretljivih i iskusnih ljudi s Hayat TV-a, da nema prijatelja i profesora iz škole koji mi izlaze u susret i naravno, moje porodice. Raja ne samo iz Kaknja, nego i iz drugih gradova prilaze, žele se fotografisati sa mnom. Moram priznati da jeste neobično, ali je lijep osjećaj da me ljudi prepoznaju i daju pozitivne komentare na moje pjevanje. Moju želju za razvojem i uspjehom prepoznaju i profesori, ali da budem precizan, nema popuštanja (smijeh).

Nema komentara:

Objavi komentar